Τρίτη 14 Ιανουαρίου 2014

Το δάσος συστήνεται

Είμαι ένα όμορφο καταπράσινο δάσος.
Εμένα που με βλέπετε είμαι πολύ χρήσιμο για σας. Σας δίνω το οξυγόνο που χρειάζεστε για να αναπνέετε. Σας δροσίζω όταν κάνει ζέστη το καλοκαίρι.
Σε μένα τα ζώα φτιάχνουν τις φωλιές τους και τα πουλάκια κελαηδούν στα κλαδιά των δέντρων μου. Σε μένα έρχονται τα μικρά παιδιά με τους γονείς τους για να κάνουν πικ-νικ και να παίξουν.
Εγώ σας δίνω το ξύλο μου για να κάνετε κατασκευές, να φτιάχνετε χαρτί που χρειάζεστε για να γράψετε και μ’ αυτό ζεσταίνεστε το χειμώνα στα τζάκια.
Όμως είμαι πολύ λυπημένο, γιατί μερικοί άνθρωποι ρίχνουν σκουπίδια και με μολύνουν. Και κάποιοι είτε το θέλουν είτε όχι ρίχνουν τσιγάρα και με καίνε. Άλλοι πάλι κόβουν τα δέντρα μου για να φτιάξουν δρόμους, τούνελ, σπίτια και εργοστάσια.
Τότε όλα τα ζώα φεύγουν για να φτιάξουν αλλού φωλιές, φεύγουν και τα πουλιά και ο τόπος ερημώνεται.

Είμαι το δάσος
όλους σας αγαπώ
παρ’ όλο που μου κάνετε κακό!

Ομαδική εργασία των παιδιών της Δ΄ τάξης,

σχ.έτος 2013-14